Discovery 3 "Tank", 2.7 TDV6 - Fully Land Rover Passion edition
LR4 "Enterprise", 5.0 V8 Petrol: now factory style but it will be like that for a long time
L322 "Centurion 3.6 TDV8", Land Rover Passion edition in progress
16th Nov 2012 12:32 pm
Sidestick
Member Since: 22 Apr 2012
Location: Rome
Posts: 2320
Al centro sopra le ali - Easy-Lift suspension module 4.0
- GoodWinch 9500 lb
- Full underbody protections
- Tree/Rock sidebars
- Prospeed roofrack & ladder
- Compressor guard
- Raised Air Intake
- Driving lights (2+4)
- 50 mm Waffle boards
- Altox Heater control
- Overland Rooftop Tent
- Rear seats entertainment
- Front & Rear camera
- GVIF
- Removable tow bar
- Cubby box fridge
- BFG KO2 265/65R17
- iidTool BT
16th Nov 2012 2:58 pm
moquito
Member Since: 12 Dec 2011
Location: Perugia, Italy
Posts: 659
Sidestick wrote:
Al centro sopra le ali
Si va bè, e allora tu perchè ti metti sempre davanti in prima fila???
L'ho visto ieri sera su Discovery Ch. e in quella eventualità al centro ci sono ancora 10g di sollecitazione per i passeggeri. In quella situazione si sarebbero salvati in coda fino al centro ma dicevano anche che non è la regola. Se anche il carrello anteriore si fosse staccato subito come è previsto per quelli sotto le ali i piloti probabilmente l'avrebbero scampata
17th Nov 2012 5:49 am
Sidestick
Member Since: 22 Apr 2012
Location: Rome
Posts: 2320
Ti assicuro che dopo un atterraggio del genere... è meglio non sopravvivere per i piloti - Easy-Lift suspension module 4.0
- GoodWinch 9500 lb
- Full underbody protections
- Tree/Rock sidebars
- Prospeed roofrack & ladder
- Compressor guard
- Raised Air Intake
- Driving lights (2+4)
- 50 mm Waffle boards
- Altox Heater control
- Overland Rooftop Tent
- Rear seats entertainment
- Front & Rear camera
- GVIF
- Removable tow bar
- Cubby box fridge
- BFG KO2 265/65R17
- iidTool BT
17th Nov 2012 10:58 am
moquito
Member Since: 12 Dec 2011
Location: Perugia, Italy
Posts: 659
E sono "solo" 650m al minuto di discesa, ciò significa che alla fine lo hanno tenuto su rispetto ad una perdita totale di controllo!
17th Nov 2012 11:33 am
Sidestick
Member Since: 22 Apr 2012
Location: Rome
Posts: 2320
Io ho poche certezze sul lavoro, una di queste è che per terra ci torno sicuramente.... ma dipende... come - Easy-Lift suspension module 4.0
- GoodWinch 9500 lb
- Full underbody protections
- Tree/Rock sidebars
- Prospeed roofrack & ladder
- Compressor guard
- Raised Air Intake
- Driving lights (2+4)
- 50 mm Waffle boards
- Altox Heater control
- Overland Rooftop Tent
- Rear seats entertainment
- Front & Rear camera
- GVIF
- Removable tow bar
- Cubby box fridge
- BFG KO2 265/65R17
- iidTool BT
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum