| Home · FAQ · New Posts · Private Messages · Search · Members · Members Map · Calendar · Groups · Profile · Donate · Log In
|
- You are currently viewing DISCO3.CO.UK as a guest - Register to take part or Log In
- If you have a DISCO3.CO.UK account you do not need to re-register, just Log In as normal
big L

|
heeft er iemand ervaring of een adres in belgië waar ik de webasto standverwarming van de D3 zou kunnen laten verbouwen zodat hij programmeerbaar is met een timer ?
alvast bedankt
Joris
|
Wed Oct 14 2009 11:40pm |
|
|
|
|
big L

|
thxs countrywide
|
Sat Oct 17 2009 11:15pm |
|
|
pollafero

|
Net een D3 gekocht in een onafhankelijke Land Rover garage en nu blijkt dat hij een Webasto standverwarming onder de motorkap heeft, ondanks het feit dat het een S is. Bij het navlooien van alle mogelijke prijslijsten, specsheets, handleidingen en docu's van LR Belux nergens één iota over deze FBH gevonden. Ik vraag mij dus af of de Webasto al dan niet (standaard of in optie) gemonteerd wordt op wagens die voor NL of B bestemd zijn. Uit een vraag daarover op het algemene forum (General - Russian Disco's in continental Europe) bleek dat er alvast in Luxemburg wagens met dit accessoire geleverd werden. Zijn er nog Nederlandse of Belgische Disco 3- rijders die een Webasto onder hun motorkap zitten hebben? En zo ja behoorde die tot de standaard uitrusting of werd hij als optie gemonteerd? When logic and proportion have fallen sloppy dead, remember what the dormouse said: feed your head. (Jefferson Airplane)
|
Sat Nov 14 2009 9:40pm |
|
|
pauleline

|
Hoi Big L,
wij hebben net 1 maand geleden een D3 uit 2006 gekocht. Het is een HSE uitvoering die oorspronkelijk in Duitsland is geleverd. Daarna linea recta naar NL gereden door de vorige eigenaar. Bij ons zit er ook een FBH onder de kap! En ook ik ben van plan om er de mod met de timer 1533 in te bouwen. De instructies van dit forum zijn duidelijk genoeg, dus ik zal het er maar een keer op wagen!
Overigens heb ik net vandaag een vraag gepost of het niet mogelijk is om ook de ventilator van de auto aan te schakelen met de timer (via een relais) zodat ook de cabine verwamrd wordt. Dat scheelt immers weer krabben om de ramen ijsvrij te maken... Nog geen antwoord.
Kan jij de timer makkelijk krijgen? Ik heb al een paar keer op ebay gekeken: in Duitsland lukt het nog wel met de timer, maar de 4-p plus die je ook nodig hebt kan ik voorlopig niet vinden. Oh ja: www.devon4x4.co.uk heeft een kant en klare kit in de aanbieding (products>Webasto products>Heater upgrade): kosten GBP 161.53 excl. verzendkosten naar B of NL. Is wel een prijzige optie maar dan zit alles eraan, inclusief de kabels etc. Wellicht een alternatief voor zelf krimpen/solderen.
Met vriendelijke groet, Paul
|
Tue Dec 01 2009 5:39pm |
|
|
|
Posting Rules
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|
|
|
|