Member Since: 22 Apr 2012
Location: Rome
Posts: 2326
BullBar e Paraurti uso gravoso
E ora come la mettiamo?
http://www.vigileamico.it/cdv/h003.php- Easy-Lift suspension module 4.0
- GoodWinch 9500 lb
- Full underbody protections
- Tree/Rock sidebars
- Prospeed roofrack & ladder
- Compressor guard
- Raised Air Intake
- Driving lights (2+4)
- 50 mm Waffle boards
- Altox Heater control
- Overland Rooftop Tent
- Rear seats entertainment
- Front & Rear camera
- GVIF
- Removable tow bar
- Cubby box fridge
- BFG KO2 265/65R17
- iidTool BT
28th Oct 2013 12:45 pm
Panoramix
Member Since: 16 Dec 2008
Location: Milan Area
Posts: 3249
Se così fosse realmente avrei qualche ostacolo in meno a soddisfare qualche scimmia
Il problema è che come al solito in Italia nessuno ha l'ultima parola.
Chiedi la stessa cosa a 2 motorizzazioni diverse, anche nella stessa regione, e vedrai che ti daranno risposte diverse. Il mio bullbar a Milano era non omologabile, a pavia sì
Discovery 3 "Tank", 2.7 TDV6 - Fully Land Rover Passion edition
LR4 "Enterprise", 5.0 V8 Petrol: now factory style but it will be like that for a long time
L322 "Centurion 3.6 TDV8", Land Rover Passion edition in progress
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum